äventyrsbad :P ♥

hej alla läsare :P <3
håller på med en design jusst nu + lyssnar på spotify och målar naglarna :D♥
haha allt samtidigt :P
designen blir inte klar idag men innan helgen alla fall :)

today har vi varit på äventyrsbad med klassen, roligare än vad jag trodde :P
vi var på gustavsbergsbadet :D
åkte typ rutchkana hela tiden, haha !
så det blev tyvärr ingen skola idag (YEES!!)

det 6 skoldagar kvar nu :)
inte långt kvar !
1 JUNI idag också ju!
nu är det sommar,♥

nu ska jag fixa lite mer med designen :)
resultatet får ni snart ! <33

här kommer min spotifylista som jag lyssnar på bara !
vilken är er favorit låt?


haha, hos mig gäller bara JB <33

Kommentarer
Postat av: Maja Hall

Uoops skicka komentar på fel<333 Min favvo låt är Love me off ....... JUSTIN BIEBER<33333// Maja & Sussi<3

2010-06-10 @ 22:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0