Första inlägget

Hej ja det här blir mitt första inlägg jag har somsagt haft fullt upp med tävlingar, jag tävlar friidrott. även träningar och skolan. Det är rätt mkt nu sista veckorna i skolan, snart slut :)

läs även min andra blogg jag delar med tilda <3
 www.lslovetb.blogg.se

Nu är jag iaf hos sofia, vi har operations dagsverket och ska sammla in 100 kr var så vi tänkte hjälpa till på bästaväns mammas jobb :)

kom precis hit, vi lyssnar på justin bieber -.- som ni fattat att sofia ÄLSKAR!
Men jag älskar henne mer än vad hon älskar hnm, så fatt vad mycket jag älskar henne ;O
Aja bloggar mer senare nu när jag kommit igång!
Men somsagt läs min andra blogg och lämna gärna en kommentar som gör oss gladare<33
puss puss / lydia

Älskar dig Sofia <3









Älskar dig mest syster!
Vi föralltid <3

Kommentarer
Postat av: mattie!!

nämen va fina <33

2010-06-03 @ 11:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0