sommarlov!!!

Förlåt för att jag inte har bloggat men ni förstår kanske att det är jobbigt med två bloggar, liksom dte är knappt jag hinner med en blogg ;O och jag startade faktist min andra blogg med tilda älskling innan, så det känns som den går i förtur, erl det blir så automatiskt liksom loggar in på blogg.se och skriver liksom, ni kanske fattar!?
Aja vissa säger att det bara e att kopiera det jag skriver på www.lslovetb.blogg.se och sedan klistra in det här men liksom same shit! Måste ändå logga in på den här bloggen -.-
Försöker så gott jag kan iaf!!

Igår sov jag hos tilda bästavän! Och imorse var det skolavslutning!! jippi! äntligen sommarlov, ska tillbringa mesta tiden med tilda har vi bestämt, för vi går inte i samma klass och träffar inte varndra på det sättet vi gjorde förut så ska vara med henne hela lovet ;) <333333
just nu sitter jag och chattar med henne!

Men hörrni vädret? Det är piss, det känns inte som sommar -.- och dte gör mig trött och seg..

Bloggar när jag hinner så förvänta er inte att jag ska blogga hela tiden för har ju en annan blogg oxå, så läs den istället och följ serien med mig och tilda, bombay dreams del1, 2 & 3 finns ute redan!
Vi hörs!
/LS

sofia<33!
Hade ingen bild så dte fick bli den jag hittade i arkivet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0